torsdag 12 mars 2009

Tankar


God middag!


Det var länge sedan jag var inne här, vet inte varför det blivit så men det finns ingen anledning att älta det. Läser många olika bloggar om allt möjligt, har nog själv svårt att välja något speciellt spår på min blogg, får prestationsångest över det. ska jag visa inredning? mode? har tack och lov ingen svår sjukdom att skriva om, så vad skriver man om ?


Ska nog bara skriva det som dyker upp i huvudet för stunden eller vågar jag det? kan vara så irriterad över vardagliga ting så det skulle nog bli värsta klagomuren här om jag skulle skriva allt.

En konstig sak registrerade jag i går... Såg en mamma med barn vid en lekpark som stog hukad över sin unge...det stog en röd plastpotta brevid dem i snöslasket..min undran blev direkt..har ungen gjort sina behov på denna potta? vart ska hon hälla ut innehållet? Ta med innhållet hem... eller tömma ut det i naturen.. ?

Tänk vad mycket onödigt man går och tänker på ..eller är det bara jag som gör det ?


Ha en trevlig torsdag :)

Inga kommentarer: